מכתבי תודה
אני רוצה להודות לך על זה שהפכת אותי לאמא מאושרת
אני רוצה להודות לך על זה שהפכת אותי לאמא מאושרת ויותר חשוב את יהונתן לילד מאושר ומשוחרר. אין ספק שברגע שפגשתי אותך ידעתי שאת תעזרי
כמה חבל שהייתי סקפטית ולא פניתי אלייך מזמן, אך עדיף מאוחר מאשר אף פעם
מה אוכל לכתוב לך דפנה יקירה, שום מילה שאכתוב או אומר לך.. לא יוכלו לתאר את גודל ההרגשה. הצלת את נפשי המיוסרת לאורך זמן, הצלת
בסיומו של היום השביעי לגמילה אנחנו מרוצים מאוד, בלשון המעטה
דפנה תקרא לזה אופוריה כנראה… היה היום רק פספוס אחד!!! היא ביקשה ללכת לסיר כשהיה לה מספר 2… וגם כבר יומיים היא קמה יבשה משנת
עושה קקי בשירותים, נגמל בלילה!
הי דפנה, יוני הגיע היום לגן ללא חיתול בתיק. עושה קקי בשירותים, נגמל בלילה! תודה! (מיסרון מאמא, פסיכולוגית התפתחותית במקצועה, שהגיעה לייעוץ מכיוון שלמרות הכשרתה
התייעצנו עם מגוון אנשי מקצוע וחינוך ואפילו עברנו טיפול פסיכולוגי (CBT) ושום דבר לא עזר!
דפנה שלום! הגענו אלייך אחרי תקופה ארוכה של תסכולים. התייעצנו עם מגוון אנשי מקצוע וחינוך ואפילו עברנו טיפול פסיכולוגי (CBT) ושום דבר לא עזר! הקקי
לכל מי שחושב, מתלבט לא בטוח אם אפשר לעשות משהו בכלל במצב גמילה שלא מצליח אני אומרת לא להתמהמה פגישה עם דפנה תייר תחזיר את חייכם למסלול הנכון!!!!
אני חייבת לרשום פה תודה ענקית לך דפנה, אחרי שנה פלוס של ייסורים, מצבים בלתי נתפסים – אחרי מפגש איתך שינית לנו את התפיסה, המשמעות
כבר ביום השלישי היו לה הרבה הצלחות וביום הרביעי אפילו עשתה פעמיים קקי בשירותים וזה כמובן ממש הרגיע אותי.
הי דפנה, מה נשמע? כמו שהבטחתי אני מעדכנת. אז כבר עברו שבועיים וחצי ואנחנו כבר די חזקים עם התהליך. זה ממש לא ייאמן ההבדל בין
אם זה יעזור לעוד הורים כמונו להפסיק ולהתלבט ולעשות מעשה
ׁ(כך השיבו ההורים כשביקשתי רשות לפרסם את דבריהם) בוקר טוב דפנה, לפני שבוע וחצי כשיצאנו מפגישתנו חשבנו לעצמנו מדהים כמה שזה פשוט… אנחנו שולחים את
ולכל מי שסובל מאותה בעיה, ואני בטוחה שיש הרבה שבמצב שהיינו בו – זו שיטה הגיונית שעובדת! כייף לנו שפגשנו אותך והאמנו בך!
שלום דפנה, אמנם אני כותבת לך מאוד באיחור, אבל אני חייבת להודות לך על השינוי בחיינו,ולכן מוטב מאוחר מאף פעם. הגענו אליך בסוף ספטמבר ליעוץ