מכתבי תודה
גם כל הקשר עם הגן השתפר מאוד, הם התגייסו לגמרי ויש חווית הצלחה משותפת.
הי דפנה, היינו אצלך ביום שני בבוקר לייעוץ בזק לגבי ביתנו רוני אני שמחה מאוד לעדכן אותך שלא היה שום פספוס כבר שלושה ימים! ביומיים
לפעמים צריכים מישהי כמוך שתבוא ותיתן לנו פוקוס והתמקדות ודרך ברורה אחת – וזה פשוט עזר!
(לפעמים גם במשיבון אפשר למצוא הרבה נחת 🙂 "דפנה היי, מה שלומך? מדברת א' אמא של ש'. היינו אצלך בטיפול בפסח והפעם לא התקשרתי לשאול
כבר יותר משבוע שאנחנו מחכים, כדי לא לפתוח פה לשטן, ולבשר: רוני גמולה! אנחנו מרגישים שזה הכל בזכותך.
איכשהו הצלחת לפצח את הטיפוס הזה, שאנחנו מגדלים במשך שנתיים, בפחות משעה. זה פשוט עבד – היא נענתה לגמרי. היום היא לא מפספסת בכלל, מבקשת
היינו נואשים, בננו היה גמול מפיפי באופן מושלם (יום ולילה) במשך שנה, אך מקקי לא הצלחנו לגמול אותו
לדפנה, הגענו אלייך לפני מספר חודשים בעקבות בעיית גמילה של בננו הקטן שהיה בן שלוש ושלושה חודשים. היינו נואשים, בננו היה גמול מפיפי באופן מושלם
אנחנו מאושרים ונראה כאילו סיוט העצירויות היה סיפור ישן שחלף מזמן.
דפנה שלום, חודש עבר מאז שהיינו אצלך לגבי נ' בן שנתיים ו-9 חודשים שנגמל מיידית מפיפי, אך פחד מאוד לשבת על האסלה לקקי והיה מבקש
בסיומו של היום השביעי לגמילה אנחנו מרוצים מאוד, בלשון המעטה
דפנה תקרא לזה אופוריה כנראה… היה היום רק פספוס אחד!!! היא ביקשה ללכת לסיר כשהיה לה מספר 2… וגם כבר יומיים היא קמה יבשה משנת
אנחנו בעצמנו די המומים, אבל הוא כבר עשה פעמיים קקי בסיר היום…
עידכונים מהבוקר, רק לפני כמה שעות היינו אצלך. אנחנו בעצמנו די המומים, אבל הוא כבר עשה פעמיים קקי בסיר היום… הילד מאושר, ביקש להתקשר לסבתא
רציתי להודות לך על "התמיכה והאישור" להוריד ליואבי את החיתול למרות שהוא לא רצה
הי דפנה, עבר שבוע מאז שדיברנו בטלפון, וכפי שאמרתי לך שאעשה, החל מיום שישי שעבר בצהרים יואבי בלי חיתול!!!!! בסה"כ השבוע הראשון עבר בסדר, אומנם
לאחר הפגישה יישמנו את השיטות ורציתי לעדכן אותך כי יש שיפור משמעותי והתקדמות מצוינת
דפנה שלום רב, לפני שבוע ויום היינו אצלך בנוגע להדרכה לגמילה של עדי היינו בשלב של אמצע ההתחלה ורצינו לוודא כי צעדינו נכונים. לאחר הפגישה